kandung atau tidak…

3 more weeks….I think I got everything covered…well, not everything, but almost. That’s good enough. I don’t want to stress out myself. Want to be healthy and fit for the day and for the honeymoon😉.

Mari kita cakap pasal selain dari wedding pulak..hehehe…Apa kata kita gossip mcm Melodi, kua kua kua…

Aku geram sebenarnya dgn isu artis kena saman dgn ayah tu. Selalunya aku malas nak kisah pasal kes saman2 nie. Tapi yg nie aku rasa geram betul. Bkn geram dkt artis tu, tapi dkt bapak dia.

Aku ada ramai adik beradik tiri, jadik aku byk encounter kisah mcm nie. Sejak kecil, orang lain yg bela. Bkn ayah sendiri. Tapi walaupun bkn darah daging kandung, kita tetap panggil orang tu ayah.

Jadik aku tak faham langsung kenapa ayah dia nak terasa. Dia kata ayah dia meninggal, mestilah dia merujuk kepada ayah dia, yg kebetulan nama sama pulak dgn bapak kandung. Aku tak rasa ada niat untuk memfitnah. Orang tu yg bela dia sejak umur 2 bulan.

Come on laa.. sedangkan kalau umur 7 tahun baru jadik anak angkat / tiri pun kita panggil ayah jugak. Inikan pulak 2 bulan. Melainkan dia ckp “ayah kandung” saya meninggal. Haa, tu baru lah ada reason nak melenting.

Bila aku sembang dgn member2, kitorang membuat kesimpulan ayah dia agaknya gila glamour. Tak pun dicucuk saudara mara lain. Mungkin kitorang salah. Lebih molek jika dia tarik balik je saman tu. Buat malu je. Bkn artist tu yg malu. Dia sendiri laa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s