USM konvo

Baru pulang dari Penang semalam. Walaupun penat tapi demi cik abang tercinta aku sanggup. hehehe…Lagipun bukannya aku yg drive.

Seumur hidup aku, ini 1st time attend konvo dkt Malaysia nie. Best jugak. Sbb walaupun tak best tak boley masuk dlm dewan, boley jugak jln2 dkt tapak konvo ~ shopping🙂.

USM tak dapat dinafikan mmg cantik, plus it has a kind of study atmosphere. Dan akhirnya aku sampai jugak dekat dewan kuliah yg paling lama dkt situ ~ where they shoot my fav movie Ali Setan; yg ada bunyi katak tu…hehehe…

Tapi Penang as a city….mak aihh… busy, congested, & berhabuk. Kesian aku tgk dkt pantai tu…

*Congratsss utk si dia. I am really proud of you. We made it!!!!

**Congratsss jugak utk rerakan lain yg grad. ~ Che Pon & Irfaan (UKM), Amat, Senoi, Pak Chat, Lat, Bagak, Bahok, Puya, etc…

***Sedekahkan Al- fatihah utk sahabat kita dari USM yg kembali ke rahmatullah baru baru ini akibat kemalangan kereta. Aku nak cerita kat sini pun tak sanggup sebab sedey sgt…nanti aku yg nangis.

****Ramai yg meninggal di usia muda sekarang, peringatan dari Allah S.W.T utk kita? renung renungkan…

Baik aku berhenti sekarang. Lelah bahana dari Penang blm habis lagik, dah kena pergi training seminggu. Nasib baik mkn best. Caloss!!! Jgn lupa AFUNDI LINDA !!!

Leave a Reply

