Salam Lebaran

Hari nie baru aku start pasang koleksi lagu raya dekat winamp. Kalau pasang awal sangat nanti hilang feel pulak, hehehe…Lagu feveret aku lagu duet anuar & elina tu, dgn lagu uji rashid & hail amir.

Kat US nie suasana raya mmg kurang. Tak ada lagu raya di tv, takde pasar ramadhan, takde bunyi mercun, dan takde sale besar besaran di mall. So aku pun tak sedar raya dah nak dekat. Lagikpun sehari sebelum raya aku still ade exam.

Tapi bile baca jurnal org lain semua sibuk nak balik kampung utk beraya, baru sedar raya dah nak dekat 🙂. Aku pun nak ambil kesempatan ini ucapkan selamat menyambut hari lebaran utk semua. Especially utk family aku, kengkawan, dan istimewa utk sumer pembaca manjalara nie samada kita pernah berjumpa atau tidak.

Walaupun Ramadhan hampir meninggalkan kita, semoga semangat dan kesabaran menjalani ibadah itu senantiasa tersemat di hati…

Aku mintak maaf kalau terkasar bahasa atau terguris hati sesiapa. Harapnya tahun depan dapat beraya di tanahair tercinta bersama ngkorang semua.

 P.S~ Terima kasih utk PETRONAS sbb sentiasa share iklan raya diorang dkt internet utk kami di perantauan nie.

Leave a Reply

