9 tahun yang lalu (last episode)

Dua tiga hari kemudian…

“Okay. Aku nak kasik kad tu. Tak kira lah dia ingat ker tak aku. Aku takut nanti nyesal lagik.”

The next day…

“Mon, nah abg chik kasik.”

*****************************************************************************************************

“Aaaaaaaaaaaaaaaa….Ikaaaa…abg chik kasik kad raya. Hehehe…”

“Haaaaaa….tgk tgk die tulis apa?”

“wahh…chewah chewah…”

“hihi..syok syok…”

A week later, back in my hometown…

“Adiikkkkkkkkkkkk….telepon!!!!!!!!!”

*****************************************************************************************************

Maka di situ bermula lah kisah cinta monyet aku dengan si dia. The rest is history 🙂.

To tell the truth, tahun seterusnya tu kitorang dah asyik gaduh sampai clash (cinta monyet katakan), but let just keep that story some other time😉.

Plus bila aku selongkar brg brg lama sebab nak recall cerita lama, aku pulak yg jadik sayu menahan rindu. Kalau panjang umur thn depan bley sambung selongkar maybe, hehehe…

Anyway, bila selongkar selongkar tu, it reminds me how much we love each other…so much. Happy Anniversary Sayang…

 Ya Allah..panjangkanlah umur kami,
Jauhkan lah kami daripada gangguan syaitan,
Tunjukkan lah kami jalan yang benar,
Jalan orang orang yang beriman…
Amin…

*Sorrylaa aku berjiwang. Lps nie aku cerita psl Nicholas pulak ok..hehehe..or maybe Chad Michael Murray? huhu…

Leave a Reply

