congrats sayang!

Agghh…got my act sci’s assignment done. Thanks to Zaini, tak sia sia aku ulang alik naik tingkat 7 tanya dia dekat bilik πŸ™‚.

Pagi tadi homework aku tak siap lagik, tapi kena pergi kerja dulu. Nasib baik homework due petang. Sambil jalan pergi kerja otak sibuk pikir ape pasal Excel Solver aku tak menjadi.

Sampai sampai tadika, terus aku masuk Bunny Class. My mind was still glued on the homework.

Baru 5 minit duduk, Kendra mintak aku main pretend play doctor-patient dengan dia. Aku pun ok jer lah. Duduk dkt tempat pesakit. Tapi otak aku still dok pikir pasal Excel.

Ntah macamana…aku rasa tak sampai 5 minit pun, banyaklah pulak ‘doktor’ kerumun aku. Kendra balut tangan aku, Augustine cek pressure darah, Luis check heart beat, dan si Isabella pulak jadik nurse – isi borang pesakit. Huhuhuhu….rasa nak tergelak time tu. Aku pun pikir okay laa..lupakan jer laa homework buat sementara waktu. Baik aku main dgn bebudak nie bersungguh sungguh. That’s what I am paid forπŸ˜‰.

Weekend nie tak boleh nak rest. Ada assigment Child Development menanti. I wonder when i’ll leave this bad procrastination habit…duhh..

Anyway…di sebalik kesibukan aku minggu nie, terselit satu berita gembira daripada teman. Akhirnya setelah 9 bulan menanti, yat selamat melahirkan baby girl hari Ahad lalu. Alhamdulilah…Everything is okay, walaupun delay seminggu labor. Yat kasik nama Nathania Hayani. I am sooo happy for the couple. Tak sabar rasanya nak balik tgk baby!!! I’ll be there, gurl. PromiseπŸ™‚.

Tahniah teman. Moga sentiasa dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki…Take care, coz I always care…

Leave a Reply

