merajuk pulak dia…

Balik kerja, letih. Tapi nasib baik lepas tu dapat chatting dengan kekasih hati. Walaupun sekejap, ceria rasa hati. Isn’t love just great? šŸ™‚

Dekat tadika tadi Jack merajuk dgn aku sekejap, sebab aku marah dia. Jenna [cikgu jugak] dah bagi warning jgn curah air atas pasir dlm baldi besar tu, sebab dah penuh sangat air dalamnya. Tapi bebudak tu buat jugak. Memula Jenna dah tegur Alex, lepas tu Jack pulak buat depan mata aku. Aku pun automatik menjerit dekat dia. Terus dia duduk diam diam.

Isk isk…lecehnya. Terasa guilty pulak kalau tengok orang yg kita sayang merajuk dekat kita. Ini baru budak tadika, belum lagi anak sendiri. Padan lah dengan muka aku, waktu kecil suka sangat merajuk dengan mama :p.

Last last tu aku pergi lah dkt dia pujuk balik. Kalau budak yg memang nakal dan degil tahap dewa mmg aku dah malas nak pujuk. Tapi sebab dia nie baik, selalu dgr cakap aku dan comel pulak tu (hihihi…), aku ayat ayat laa sket šŸ˜‰.

Btw, semalam ada photographer dtg. Nak ambil gambar some of the kids, utk magazine. Actually dah seminggu diorang dtg. Tapi semalam baru the real shooting. Sebelum nie just usha muka muka yang ada agaknya.

Mula mula photographer tu mintak Ji Woo (budak korea) dan Jack jadi model. Tapi Jack tak nak, so Martin ganti. 3 kali Maria pujuk dia, dia takmo jugak sebab malu.

Found these list accidentally just now:

Best Place to Live 2003 in U.S, based on cost of living, crime rate, education, home prices and weather:

1. Raleigh, NC
2. Denver, CO
3. San Diego, CA
4. Punta Gorda, FL
5. Tucson, AZ
6. Nassau-Suffolk, NY
7. Madison, WI
8. Danbury, CT
9. Columbia, MO
10. Providence, RI

Ada lah pulak Madison dgn tak disangka sangka. I mean, memanglah tempat aku nie best. Tapi tak expect sampai masuk top 10.

Low crime rate? Inilah yg nak dikata tak ada rezeki. Tempat yg dah diiktiraf low crime pun kena masuk pencuri jugak. Sometimes things happen when you least expected it…

Going to face a really busy week soon! Final exam approaching, plus nak berpindah randah…ugghhh….

Time is on, until the day we say goodbye…

Leave a Reply

