happy birthday Ilah & Ilzam!!!!

Hari nie balik kerja exhausted sungguh. Terus terlena sekejap. Penat juga melayan karenah budak kalau dah sampai 8 jam. Nasib baik comel, senyuman diorang je boleh mengubat hati yg dilanda kesedihan 🙂

Nie lah antara buah hati pengarang jantung aku dkt tadika, Jack

 

Comel tak kekasih hatiku ini? huhuhu…adik dia baru je join sekolah kitorang, baru umur 2 tahun! Pun adorable gila. Nanti aku cuba snap gambar next time!

Alamak..ade org jeles…alah…org bkn nak kahwin dgn Jack laa :p

Actually, entry hari nie aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat temanku yg tersayang, Ilah, Happy Belated Birthday! Semoga sentiasa dilimpahi rahmat Allah S.W.T.

She’s one of my best buddies masa dkt Gerik dulu. Teman ketika suka dan duka. Walau dah berkurun tak bersua muka, aku sentiasa ingat dkt dia. Paling ingat dapat makan ikan sungai masak gulai tempoyak dkt rumah dia! Enaknya!

Birthday dia sama dgn Yusry KRU. Elok sangatlah tu, sbb dia minat sgt dgn Yusry pun. Sampaikan secret admire dia pun dapat nick Yusry walaupun muka tak sama langsung…Muahahaha..good old days….

Selamat Hari Lahir ke – 22 juga buat seorang lagi teman baikku, Ilzam. Udah besar yerk ngko 😉. Ilzam selalu bagik aku semangat time debate. Kekadang join aku study dkt belakang P1 tu. Aku rasa satu kenangan pasal Ilzam yg semua org tak boleh lupa mesti pasal spirit tu. Huhuhu…maleh aku nak cerita, biarlah bebudak gerik je yg tahu. Muahaha..suspen siott…

All and all, she’s one innocent and loyal friend. Thanks for everything buddy!. Semoga kita dipertemukan semula suatu hari nanti, InsyaAllah…

Happy Birthday juga utk Rizq, Sepol Firdaus, & Pok Nik. Sape dah kerja tu nanti blanja gue kay😉

Seriously, I AM MISSING YOU ALL GUYS!!! Ckp pasal rindu rindu nie, teringat ada satu lagu Zura ajar aku time dkt Gerik dulu. Walaupun sekadar lagu kanak kanak, the lyric can be so true even to an adult like me…

Siapa tahu lagu nie, mari nyanyi ramai ramai 🙂

OH MALAYSIA!

On the shore beyond the tropical sea
You will stand to welcome me
On the shore beneath the sky so blue
All my dreams at last will come true

Oh Malaysia, land of glory
Where I found my heart’s true love
Soon we’ll be meeting, dear Malaysia
You will be forever mine…

 

Leave a Reply

