10 more days before final

Hi!

Nothing much happened lately. Dihambat kesibukan kerana minggu final exam tinggal 10 hari saja lagi. Ada paper due utk kelas Folklore dan video projek utk kelas German.

Esok kena shooting video. Group aku ada seorang mamat kelakar ni penuh dgn idea gila gila. Cerita kitorang basically tentang 4 orang kawan ( 3 perempuan dan 1 lelaki). Lelaki tu introducekan cousin dia yg datang dari Amerika dkt bebudak perempuan nie. Si cousin ni tak faham cakap German, so terjadilah language barrier. Lepas tu dia nak tackle salah seorang minah ni. Dia tak tau budak perempuan nie org Amerika jugak. So , dia kutuk kutuk American girls. Cerita nie end up dia dan perempuan tu mabuk dan tertidur atas katil yang sama. Haa..cerita biasa org Amerika lah nie…bangang tak bangang. Tapi aku terima sahajalah. Aku bukan rajin pun nak buat skrip:)

Nasib baik dalam group aku ada 3 perempuan + 2 lelaki. So aku siang siang cakap apa kata konon kononnya aku ada boyfriend dkt lain. Kiranya aku tak ikutlah diorang shooting babak akhir dkt bilik tidur tu…Nasib baik.

Oh ya, semalam aku sempat tgk Mami Jarum. Okeylah cerita tu. Menyindir kehidupan realiti masyarakat Malaysia. Mungkinlah tak sampai guna teropong macam Mami tu kan😉. Tapi mmg byklah kisah benar tentang orang macam dia – suka cerita tentang keburukan orang lain. Tapi aku benci tgk watak mamat yg gigit kuku tu. Entah apa apa ntah! Sorrylah..aku rasa tak payah letak watak dia lagi bagus.

Tengok cerita tu, rindu pulak nak pergi Penang. Jalan jalan cari makan…nyum nyum…!!!

Leave a Reply

