alamak, shcumacher kalah pulaks

Hari ni time kelas German aku belajar perkataan Durch yang kalau ditranslate kepada bahasa inggeris maksudnya through. Lepas tu cikgu aku cakap, kalau Fallen pula maksudnya fall. Lepas tu dia suruh teka aper maksud “Durchfallen”. Mula mula aku ingat maksud dia fall through. Tapi cikgu aku ckp, cuba fikir apa yg went through sth then fall…? Rupa rupanya maksud dia cirit birit. Muahahahahahaha…

Oh ya, Shcumacher tewas baru baru ini di tangan team Mercedes. Satu tamparan hebat buat peminat Ferrari. Tapi rasanya semua org boleh lah terima kenyataan yg aerodinamik dia nak tercabut kan, kenalah masuk pit kan. Kalau tidak membahayakan dia dan pemandu lain. Kalau dia tak masuk pit tu mesti dia menang kan, hihihihi… Tak apa, kita nantikan tak lama lagi aksi di Sepang pula:)

Rindunya pada si dia. Kadang kadang aku rasa mcm cinderella pula tunggu jam tepat pukul 11, sbb kat Malaysia time tu pukul 1 tengahari; waktu lunch hour si dia. Kalau dulu time kat USM, aku selamba sahaja call bila bila. Kengkadang bila aku boring time dia ada lecture pun aku saja buat miss call:). Inilah antara cabaran besar org bercinta jarak jauh! Beza masa ! Kita nampak bulan di sini, dia dah nampak matahari…;)

Leave a Reply

