high school sweetheart

Weekend yg merilekskan..:)
Bebas daripada segala ketensenan. Ptg tadi aku sibuk pujuk roomate aku tgk Chicago. Pujuk punya pujuk, diorang pun setuju. Tgk tgk bila sampai wayang, abg kaunter tu kata show pukul 2 cancel. Hampeh sungguh. Menambahkan ketensenan aku bila tgk Chicago menang dlm Screen Actor Guild Award mlm ni. Renee & Catherine pun menang juga for actress role, Daniel Day Lewis rembat actor award for Gangsta of New York. Oh man, makinlah menyebabkan aku nak tgk Chicago! Tak kira, aku akan pergi tgk jugak nanti. Anyway, sbb tak dpt tgk wayang, kitorang pergilah mkn aiskrim dkt Chocolate Coyote. Only in Wisconsin you eat ice cream in winter:) Tgk Daniel Day Lewis, terasa mcm nak pinjam video Last of Mohicans pulak. Dah lama tak tgk.

Hari ni first day abg intern di Perak Anjung. Semoga dipermudahkan harinya, InsyaAllah. You know what, one thing I realised. Bila sekali sekala sembang dgn bebudak sekolah lama, mesti diorang akan tanya tentang my relationship dgn si dia. Aku bukan syak org yg bkn bkn, tapi aku rasa people must be waiting for juicy stories daripada org yg couple2 ni. Kalau aku cerita pasal kitorang ok je, mesti diorang kurang interested. They want to hear either we are engaged, break up, or even marriedđŸ˜›

Lebih lebih lagi coz we are what they called the high school sweetheart. Selalu org kata cinta monyet zaman sekolah takkan berjaya. Sbb tu some people were expecting juicy melancholy story from me. Cuma masalahnya, aku dan dia bkn cinta monyet lagi. Cinta monyet kami dah berkembang jadi cinta yg sejati. I’m not saying that we are better than other couples in school. I’m just saying that takdir membuatkan kami jatuh cinta sekali lagi, nak buat macamana kan. Hati dah berkenan dekat org yang sama…

Leave a Reply

