penat…

Penat kerja hari ni. Anak anak murid nakal,tak mahu nap pulak tu…nasib baik diorang leka main set lego besar waktu nap hari ini. Boleh aku rileks sekejap.

Lepas kerja tadika pergi kerja library pulak. Tapi kerja sekejap jer sbb migrain aku datang kembali. Tapi taklah seteruk zaman sekolah dulu. Dulu tensen teruk sangat agaknya belajar. Iyalah…dulu time sekolah ambil sampai 9 subjek, kat U sekarang 4 subjek jer. Kurang sikit pressure. Mat saleh kat sini mesti pelik kalau kita cerita ambil sampai 9 subjek. Diorang rasa org asia ni terlalu studyholic. Iye ker? Org jepun ngan cina iyerlah kot..kita belum sampai peringkat itu lagi rasanya.

Ramai rupanya orang tak puas hati dengan kemenangan keliru. Muahahahah…manusia memang berbeza citarasa rupanya.Setiap kali Juara Lagu atau pertandingan apa pun, mesti ada yang tak puas hati. Well..tapi Juara Lagu kali ni aku amat amat puas hati dengan semua keputusan. Plg puas hati lah dalam tempoh 3-4 thn juara lagu ni. Memang betullah hidup ini umpama roda…kekadang kita puas hati,kekadang tidak. So thn ni giliran aku pulak puas hati…:)

Two thumbs up for nurul, ajai & liza hanim!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s